2014. július 13., vasárnap

Sziasztok. Nem uj resz. Igazabol nem is nagyon tortem magam hogy megirjam - de elkezdtem! Csak kicsit elment a kedvem amikor lattam hogy leginkabb csak akkor irtok kommentet ha az uj resz erkezeset kerdezitek - vagy nem is irtok. Majd valamikor - szerda korul - hozom az uj reszt de lenyegebe mar nagyon otletem sincs mit irhatnek - de agyalok rajta! Most utalkozhattok rajtam hogy "ez mar megint nem hozza idoben a reszt" de en ezt ignoralom es hozom amint megirtam. Szep nyarat nektek es elvezzetek ki a suli-mentes heteket! Aki meg dolgozik annak sok sikert a melohoz! #igeremhogysietek
Brittany.xx

9 megjegyzés:

  1. Kedves "Írók"!
    Úgy érzem ez már egy picit sok. Ne haragudjatok, megértem, hogy hiányoljátok a több támogatást, stb.. de szerintem örüljetek, hogy az a kevés ember is aki olvas szereti a történetet és várja az új részeket. Hiszen mi lehet ezzel a bajotok, ez az egyik legnagyobb dicséret ami egy alkotót érhet, hogy akarják olvasni a munkáját és még többet akarnak belőle. Mégis mit vártok? Hogy folyamatosan olyan kommentekkel árasszanak el ami dicsősíti az írásotokat, stb... hisz azért lássuk be, ez egy rajongók által írt kitalált történet, ami azért nem érdemel nobelt, szinte bárki megírhatná... azért ne gondoljátok, hogy nem értékeljük, hiszen tudjuk mennyi idő (legalábbis gondoljuk ) megírni egy részt, kitalálni, dizájnt csinálni, stb.. És, hogy nincs ötleted írni ?! Megértjük, nem azt mondom... ettől függetlenül az én szubjektív véleményem az az, hogy ez a blog kicsit, de folyamatosan romlik, uncsi a stori, sablonos, jó lenne kitalálni valami csavart/fordulatot.
    Igazából, neharagudjatok, öszinte voltam. Nem letolás ez, hiszen mint írtam értékeljük, hogy foglalkoztok ezzel, stb.. Ha nem akarjátok folytatni (amit kétlem) valljátok be, nem a világ vége/ azt nem mondom, hogy mindenki belenyugszik majd ebbe, de na/ de az az indok, hogy érdeklődés hiány meg nincs olvasó, az ne azoknak az olvasóknak a hibája legyen akik hűségesen pipálnak egy-egy rész után...
    Picit nézzetek magatokba. Viszont, ettől az üzenettől ne romoljon el a kedvetek!
    Inkább új motívációkkal kezdjetek bele az írásba, hogy egyre több olvasótok legyen és a történet is egy egyedi, örök emlék legyen, amire büszkék vagytok, hogy létrehoztátok... /-ez legyen az ötlet/
    Úgyhogy, Hajrá! - Minden olvasó nevében(akik megérdemlik, hogy tiszteljék őket)

    U.I: Nem akarom, hogy úgy tünjön, mintha rosszul vettem volna ki a bejegyzést, tudom, hogy nem egy panaszkodó üzenet akart lenni, csak egy közlése annak, hogy elfogyott az ötlet. De ez a komment kellet.

    VálaszTörlés
  2. Reagálást/ választ várok az elöbbi kommentre.
    "="

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Teljesen megertelek, egyet ertek veled. Mar en unom a sajat szenvedesemet a reszeknel. De komolyan nincs otletem. Semmi. Az elejen meg egy csomo volt aztan valahogy elcsesztem az egeszet. Szerintem nem sokaig huzza mar ez a blog es ezt nagyon sajnalom. Es ne haragudj hogy eddig nem irtam vissza csak nem igazan neztem fel a blogra. Tenyleg sajnalooooom! :'((
      De mindenekelott koszonom hogy te pl meg itt vagy es varod a reszt. Ez pedig nagy orom<3
      Brittany.xx

      Törlés
  3. Sajnállak, de ezt a problémát csak te oldhatod meg! :( - E től nem tudsz kérni segítséget??

    # Az előzző kommentelő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mar megbeszeltuk, hogy kb. 30 reszig - vagy kicsit tovabb - irjuk, addig pedig kiotlok valamit!:)

      Törlés
  4. A kommentelővel nagyon egyetértek, de még MOST SINCS semmi fejlemény, szóval én sajnálom de hivatalosan is befejezettnek tekintem a blogot... Sajnálom, de nem ÉN MINT OLVASÓ tehetek róla... Azért nem a világ vége.

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszett ez a fanfic... Július 13. án írtad,hogy nem hoztad az új részt. Akkor még megérttetem. Ma azonban Agusztus 29-e van... Ez már tényleg sok:( még az is benne volt a fejemben hogy talán Szeptembertől vissza ál az egész. Ha Nektek ugy könyebb lenne akkor legyen minden szombaton rész- ahogy az eléjén is volt- de akkor tényleg legyen. Vagy akkor értesitsetek minket ha befejeztétek a blogot.

    VálaszTörlés
  6. Legalább töröljétek a blogot.. Csak a helyet foglalja!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Szerintem örülni kéne hogy nem rosszakat mondanak a blogról. És azért nem írunk mert tudjuk hogy jó és ezt nem kell mondani pláne nem ehez. Szerintem nagyon jó. És nehogy töröljétek ezt a blogot mert megtalalálak titeket és ráfoglak titeket könyörögni hogy írjátok a kövi részt. ( ezt jó értelemben nézzétek) remélem jó sok ihletet szereztél/szerzel. Kérlek írjátok tovább mert én bele fogok őrülni.
    Üdv. Egy blog olvasó

    VálaszTörlés